zobacz również

dzieci oraz osoba dorosła z walizami przekraczają tor kolejowy Nowe placówki opiekuńczo-wychowawcze dla dzieci cudzoziemskich? Apel rzeczników
grupa dzieci z pedagogiem w górach Wyjazdy integracyjne: zabawa, nauka, współpraca
smutne dziecko, czarno-białe zdjęcie Ogólnopolska Konferencja „Dziecko bez przemocy”
dziecko pod parasolem Standardy Ochrony Dzieci
Rysunek pucharu Nagroda im. Tadeusza Mazowieckiego
POWRÓT

Asertywność – cz. 2

Ćwiczenia z asertywności – część druga

Mowa ciała

Cele: uświadomienie uczestnikom ważności języka ciała oraz jego znaczenia dla komunikacji interpersonalnej.

Materiały: karta pracy – mowa ciała.

Dłoń

Terapeuta przygotowuje paski z komunikatami, rozcinając odpowiednio kartę pracy. Dzieci losują po jednym komunikacie i próbują przedstawić go według instrukcji. Pozostali odgadując o co chodziło. Co pozwoliło odgadnąć komunikat? Czy można przedstawić go jakoś inaczej?

Tabela

Źródło: Psychoedukacja Asertywność. Stres. Emocje. Samoocena. Komunikacja interpersonalna – Katarzyna Hipsz, Praca zbiorowa pod redakcją Ireny Sosin – Forum (Raabe)

pliki do pobrania

Autor: Paweł Łęczuk
Skip to content